ارزیابی تاثیر فرصت های رشد در رفتار نامتقارن هزینه ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده نگر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر فرصت های رشد در رفتار نامتقارن هزینه ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده نگر دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر فرصت های رشد در رفتار نامتقارن هزینه ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده نگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر فرصت های رشد در رفتار نامتقارن هزینه ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده نگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر فرصت های رشد در رفتار نامتقارن هزینه ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده نگر :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداری مدیریت

تعداد صفحات :۲۰

یکی از مسائل اصلی گزینش ساختار هزینه ها در طیفی از چسبندگی و انعطاف پذیری بالا، در نظر گرفتن تاثیر فرصت های رشد و وجود نااطمینانی تقاضای پیش روی شرکت است. هدف این مقاله ارزیابی تاثیر انتظارات رشد بر رفتار چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته، هزینه های فروش، عمومی و اداری و هزینه های عملیاتی شرکت ها است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون به روش داده های ترکیبی طی سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ نشان می دهد متغیر کیوتوبین (اطلاعات آینده نگر) باعث افزایش چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته شده، اما میانگین نرخ رشد فروش (اطلاعات گذشته نگر) تاثیر معناداری بر میزان چسبندگی این نوع هزینه نداشته است. همچنین هر دو نسبت مذکور (کیو توبین و میانگین رشد فروش) باعث افزایش چسبندگی هزینه های عملیاتی شده است. از سوی دیگر هر دو متغیر فرصت رشد (تاریخی و آینده نگر) تاثیر معناداری بر هزینه های فروش، عمومی و اداری نداشته است. با توجه به نتایج بدست آمده می توان چنین نتیجه گیری نمود که تاثیرپذیری چسبندگی ساختار بهای تمام شده کالای فروش رفته از فرصت های رشد، بیشتر مربوط به تجربیات گذشته بوده در حالی که حساسیت چسبندگی کل هزینه های عملیاتی به هر دو نسبت کیوتوبین و میانگین نرخ رشد فروش وابستگی دارد.

کلید واژه: انتظارات رشد، نااطمینانی تقاضا، چسبندگی هزینه، ساختار هزینه ها، تحلیل رگرسیون پنل دیتا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.