نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان صنعت هتلداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان صنعت هتلداری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان صنعت هتلداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان صنعت هتلداری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اخلاق در علوم و فناوری

تعداد صفحات :۱۶

زمینه: اخلاق کاری مهم ترین عامل در موفقیت صنعت هتلداری می باشد. تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش نگرش عمومی به اخلاق در فعالیت حرفه ای کارکنان و نیز تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر اخلاق کاری آنها در مجموعه هتل های پارسیان رامسر، صورت پذیرفته است.روش: تحقیق حاضر از نوع کاربردی و توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق را کارکنان واحدهای پذیرش، صندوق، تشریفات و غذا و نوشابه، خانه داری، و حراست و انتظامات، به تعداد ۱۰۵ نفر تشکیل دادند که از میان آنها ۸۲ نفر با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده ها از طریق دو پرسشنامه استاندارد جمع آوری شدند. در تحلیل داده ها، از آزمون همبستگی اسپیرمن، تحلیل رگرسیون خطی، تحلیل عاملی تاییدی و آزمون های یومن ویتنی و کروسکال والیس استفاده گردید.یافته ها: یافته های تحقیق نشان می دهد که بین متغیرهای نگرش عمومی کارکنان به اخلاق و اخلاق کاری آنها و تمامی ابعاد آن همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین مشخص گردید که تفاوت معناداری میان عوامل جنسیت، گروه سنی و سطح تحصیلات با اخلاق کاری کارکنان وجود دارد.نتیجه گیری: به طور کلی نگرش عمومی کارکنان به اخلاق بر فعالیت حرفه ای آنها در صنعت هتلداری تاثیرگذار می باشد؛ یعنی می توان از طریق درک نگرش عمومی به اخلاق، به پیش بینی و تبیین اخلاق حرفه ای و ابعاد آن پرداخت. همچنین با توجه به وجود تفاوت معنادار میان عوامل جنسیت، گروه سنی و سطح تحصیلات با اخلاق کاری، این موضوع باید برای مدیران هتل مهم تلقی شود که تمامی ویژگی های کارکنان خود را بشناسند و همین مقدار کم از انحراف های رفتار حرفه ای را به صفر برسانند.

کلید واژه: اخلاق کاری کارکنان، صنعت هتلداری، فعالیت حرفه ای، نگرش عمومی به اخلاق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.