ایدئولوژی های اخلاقی، مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ایدئولوژی های اخلاقی، مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ایدئولوژی های اخلاقی، مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایدئولوژی های اخلاقی، مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ایدئولوژی های اخلاقی، مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت ها :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)
تعداد صفحات :۲۴
این مقاله ارتباط بین ایدئولوژی های اخلاقی و مسوولیت پذیری اجتماعی را با عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بررسی می کند. در این پژوهش برای سنجش ایدئولوژی های اخلاقی و مسوولیت پذیری اجتماعی به ترتیب از پرسشنامه های استاندارد سنجش موقعیت اخلاقی فورسیث (۱۹۸۰) و سینگاپکدی استفاده شده است. همچنین برای سنجش متغیر عدم تقارن اطلاعاتی از فاصله قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به کار رفته است. در این پژوهش ۵۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بررسی قرار گرفته است. جهت آزمون فرضیه های پژوهش و بررسی تحلیل نتایج مدل از رگرسیون خطی چند متغیره و نرم افزار EViews 6 استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد بین مسوولیت پذیری اجتماعی و عدم تقارن اطلاعات رابطه وجود ندارد. همچنین در بین مولفه های ایدئولوژی اخلاقی، نسبی گرایی و عدم تقارن اطلاعات رابطه مثبت و معنی دار با هم دارند ولی ایده آل گرایی رابطه ای با عدم تقارن اطلاعات ندارد.
کلید واژه: مسوولیت پذیری اجتماعی، ایدئولوژی اخلاقی، نسبی گرایی، ایده آل گرایی، عدم تقارن اطلاعات
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.