مهندسی بهای تمام شده ایمنی در محیط کار از دیدگاه حسابداری مدیریت و استفاده از روش های نوین ارزیابی عملکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهندسی بهای تمام شده ایمنی در محیط کار از دیدگاه حسابداری مدیریت و استفاده از روش های نوین ارزیابی عملکرد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهندسی بهای تمام شده ایمنی در محیط کار از دیدگاه حسابداری مدیریت و استفاده از روش های نوین ارزیابی عملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهندسی بهای تمام شده ایمنی در محیط کار از دیدگاه حسابداری مدیریت و استفاده از روش های نوین ارزیابی عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهندسی بهای تمام شده ایمنی در محیط کار از دیدگاه حسابداری مدیریت و استفاده از روش های نوین ارزیابی عملکرد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حسابداری مدیریت

تعداد صفحات :۲۴

تمرکز بر مهندسی هزینه از طریق محاسبه دقیق و مربوط بهای تمام شده در بخش ایمنی محیط کار بر اساس اصل هزینه – فایده و به تبع آن سنجش عملکرد منطقی و کارآمد از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در حال حاضر با ارزش ترین منابع هر سازمانی، نیروی انسانی متخصص و ماهر آن سازمان بوده و تامین شرایط مناسب و ایمن در محیط کار برای آن از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. در همین راستا هدف این مقاله حاضر تمرکز بر شیوه های اندازه گیری بهای تمام شده ایمنی و طراحی الگوی های بهای تمام شده و استفاده از این اطلاعات در تصمیم گیری های سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان می باشد.روش های غالب برای محاسبه هزینه های مربوط به ایمنی در محیط کار، براساس برآورد بهای تمام شده استوار بوده و در این رابطه اقدامات معمول شامل محاسبه بهای هر آسیب و یا بهای تمام شده کلی حوادث می-شود. حسابداری مدیریت همچنین باید بر جنبه های غیر مالی مانند میزان احساس امنیت کارکنان و روش های افزایش ایمنی تمرکز داشته باشد. در سرمایه گذاری های مسائل ایمنی،اگرچه هزینه ها مشخص هستند، ولی محاسبه ارزش مزایای حاصل از این مخارج دشوار است و باید از روش های نوین ارزیابی عملکرد مانند کارت ارزیابی متوازن استفاده کرد.علاوه بر این، درباره قابلیت اجرای روش های خاص حسابداری مدیریت برای تصمیم گیری در ارتباط با ایمنی در محیط کار و چگونگی استفاده از آنها در جهت بهبود شیوه های فعلی بحث می شود. این روش ها شامل کارت ارزیابی متوازن، دوره بازپرداخت و تحلیل هزینه – فایده است. تعیین ارزش ایمنی نیروی انسانی نیز در آنالیزهای هزینه-فایده نیز مورد بحث قرار می گیرد.

کلید واژه: حسابداری مدیریت، مهندسی هزینه، ایمنی در محیط کار، بهای تمام شده ایمنی، تحلیل هزینه- فایده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.