بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زانکو

تعداد صفحات :۲۴

زمینه و هدف: با توجه به اینکه تفکر انتقادی یک صلاحیت محوری برای دانشجویان در تمامی رشته های دانشگاهی است، هدف پژوهش حاضر بررسی مهارت های تفکر انتقادی دستیاران تخصصی سال های اول تا چهارم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود.روش بررسی: این پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی- مقطعی می باشد. جامعه پژوهش عبارت بود از کلیه دستیارانی که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در مراکز آموزشی و درمانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره دستیاری، در ۲ گرایش و ۱۱ رشته مشغول به تحصیل بودند که تعداد آن ها ۳۸۷ نفر بود. از این تعداد با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی، تعداد ۱۵۶۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارهای جمع آوری اطلاعات فرم اطلاعات دموگرافیک و پرسشنامه مهارت های تفکرانتقادی کالیفرنیا بودند. به منظور تحلیل داده ها از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک راهه استفاده شد.یافته ها: بر اساس تحلیل انجام شده مشخص شد که تفکر نقادانه دانشجویان، پایین تر از حد مطلوب است (P<0.001) و بین میزان تفکر انتقادی دستیاران سال های تحصیلی مختلف، تفاوت معناداری وجود ندارد.نتیجه گیری: نتیجه کلی حاکی از آن است که بهره گیری دستیاران از قابلیت های تفکر انتقادی در حد ضعیفی قرار دارد و بر این اساس پیشنهاد می شود به پرورش توانایی تفکر انتقادی دستیاران و استفاده از روش های آموزش فعال توجه بیشتری شود.

کلید واژه: تفکر انتقادی، دستیاران تخصصی، دانشجویان علوم پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.