بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اهمال کاری تحصیلی بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی و رابطه آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی مدرسه

تعداد صفحات :۱۸

هدف از این مطالعه، بررسی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی و ارتباط آن با انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی بود. روش پژوهش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری، متشکل از کلیه دانش آموزان دبیرستانی بودند که در سال تحصیلی ۱۳۹۲- ۱۳۹۱، در دبیرستان های شهر خلخال مشغول تحصیل بودند. از بین این جامعه، نمونه ای به حجم ۳۰۳ نفر (۱۲۸ پسر و ۱۷۵ دختر)، با روش نمونه گیری طبقه ای نسبی انتخاب شده و با استفاده از ابزارهای انگیزش پیشرفت هرمنس و مقیاس اهمال کاری تحصیلی، اقدام به جمع آوری اطلاعات شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از تحلیل واریانس یک متغیری، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. یافته ها نشان داد که بین برخی از مولفه های اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر و دختر و دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی تفاوت معنا دار وجود دارد. همچنین یافته ها دلالت بر آن دارند که بین اهمال کاری تحصیلی و مولفه های آن با انگیزش پیشرفت دانش آموزان رابطه معنا دار وجود دارد (P<0.01). این نتایج تلویحاتی را برای فهم اهمال کاری تحصیلی و استفاده از مداخلات تحصیلی برای تاثیرگذاری روی آن را به دنبال دارد.

کلید واژه: اهمال کاری تحصیلی، انگیزش پیشرفت، عملکرد تحصیلی، دانش آموزان دبیرستانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.