ارزیابی مواجهه شغلی راهبران قطار های شهری تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مواجهه شغلی راهبران قطار های شهری تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مواجهه شغلی راهبران قطار های شهری تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مواجهه شغلی راهبران قطار های شهری تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مواجهه شغلی راهبران قطار های شهری تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی بهداشت حرفه ای

تعداد صفحات :۹

مقدمه: مواجهه شغلی با میدان های مغناطیسی با فرکانس بی نهایت کم در راهبران قطار بخشی جدایی ناپذیر از این وظیفه بوده و همین امر نگرانی هایی را از نظر سلامت شغل راهبری به وجود آورده است. مطالعه حاضر باهدف بررسی مواجهه شغلی راهبران متروی تهران با میدان های مغناطیسی در فرکانس بی نهایت کم طراحی شد.روش کار: به منظور سنجش مواجهه راهبران، از دو نوع قطار AC و DC داخل شهری و AC بین شهری از هر خط شامل خط ۱، ۲، ۴ و ۵ نمونه ای به طور تصادفی انتخاب شد و پس از ایستگاه بندی، اندازه گیری چگالی شار مغناطیسی با فرکانس بی نهایت کم به وسیله دستگاه سه جهته TES– ۱۳۹۴و با توجه به استاندارد ۱۹۹۴-۶۴۴ IEEE std انجام شد. سپس مواجهه راهبران در هر یک از قطارها با حدود مواجهه شغلی کشوری مقایسه گردید.یافته ها: بیش ترین میانگین مواجهه در قطارهای AC بین شهری (۱.۱±۲.۵mT) و کمترین مقدار مربوط به قطارهای DC (0.0±۳۱.۲mT) بود. حداکثر مقدار مواجهه در راهبران قطارهای AC خط ۵ (۹mT) و حداقل مقدار مربوط به همین خط (۰.۰۱mT) بود. حداکثر مقدار مواجهه در خطوط داخل شهری در قطار AC خط ۱ (۵.۴mt) و حداقل آن مربوط به همین خط و قطار (۰.۰۸mT) بود.نتیجه گیری: نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که در این مطالعه، همچون مطالعات مختلف در دیگر کشورها، هیچ یک از حالات مواجهه در قطارهای مختلف، میزان مواجهه از حدود مجاز مواجهه کشوری و بین المللی فراتر نرفته بود. هرچند این موضوع نباید مبنایی بر بی خطر بودن این میدان ها قرار بگیرد.

کلید واژه: میدان مغناطیسی با فرکانس بی نهایت کم، راهبر مترو، مواجهه شغلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.