توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت راهبردی
تعداد صفحات :۲۸
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: تامین کننده، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، مدل معادلات ساختاری، شرکت فولاد خوزستان
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.