تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های هوشمند بانکداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شعب تهران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رسالت مدیریت دولتی (مدیریت دولتی)

تعداد صفحات :۲۲

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر نقش فناوری اطلاعات در بهبود عملکرد سازمانی در سیستم های بانکداری هوشمند صورت گرفته است. روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف از نوع کاربردی می باشد، جامعه آماری شامل کلیه مدیران، کارشناسان و کارکنان بخش فناوری اطلاعات شعب بانک صادرات شهر تهران به تعداد ۱۵۰ نفر می باشد که از میان آن ها با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری خوشه ای ۱۰۸ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی آن مورد تایید خبرگان بانک می باشد، استفاده گردیده است. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای تمامی ابعاد پرسشنامه استاندارد بیش از ۰.۷ بدست آمد که نشان از پایایی مناسب ابزار پژوهش داشت. داده ها با روش مدل سازی معادلات ساختاری و استفاده از نرم افزار Smart PLS تحلیل و مدل نهایی ارائه گردیده است. نتایج پژوهش حاکی از برازش مناسب مدل مفهومی بر مبنای شاخص های مقادیر قابل قبول و معنادار ضرایب مسیر، بارهای عاملی، واریانس تبیین شده و شاخصGOF بود. نتایج نشان دهنده تاثیر معنادار و مثبت شاخصه های؛ کارایی عملیات، اثربخشی در هزینه، قابلیت اطمینان (پایایی)، قابلیت انتخاب (تنوع) و دقت بر بهبود عملکرد سازمانی در چهار بعد مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری در سیستم های بانکداری هوشمند است.

کلید واژه: فناوری اطلاعات، عملکرد سازمانی، بانکداری هوشمند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.