بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۱۸

هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است.روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی – مورگان بالغ بر ۷۲۰ نفر می باشد. پایایی پرسش نامه های ارتباطات دهان به دهان و تمایل خریدگوشی GLX G5، توسط آزمون آلفای کرون باخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با ۰.۸۶۶ و ۰.۸۳۴ می باشد که میزان آن قابل قبول و بسیارخوب است.یافته ها: در این راستا ۵ فرضیه (ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی- متخصص بودن منبع اطلاعات- مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی- ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند.نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل می کنند.

کلید واژه: ارتباطات دهان به دهان، تخصص، شباهت، ریسک روانشناختی، ریسک کارکردی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.