عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدلسازی اقتصادی
تعداد صفحات :۲۲
هدف مقاله برآورد عوامل موثر بر عرضه چای استان گیلان با استفاده از اطلاعات سری زمانی دوره ۱۳۹۰- ۱۳۶۰ در قالب الگوی «نرلاو» می باشد. بر اساس نتایج، متغیرهای توضیحی مدل توانستند ۹۷ درصد تغییرات متغیر وابسته (عرضه محصول) را توضیح دهند و نتایج نشان داد شاخص قیمت تضمینی برگ سبز چای با میزان کشش ۰.۸۱ از حساسیت بیشتری برخوردار است. همچنین عرضه چای با یک وقفه زمانی با میزان کشش ۰.۶۰ و فناوری نیز با میزان کشش ۰.۱۴ از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر عرضه محصول چای هستند. با توجه به ضریب کشش واردات چای و بارندگی به ترتیب برابر با ۰.۰۲۴- و ۰.۰۲۹، این دو متغیر تاثیر زیادی بر عرضه چای نداشته اند.
کلید واژه: تابع عرضه، عوامل قیمتی و غیرقیمتی، عرضه چای، الگوی «نرلاو»
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.