عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر عرضه چای در ایران (مطالعه موردی:استان گیلان) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدلسازی اقتصادی

تعداد صفحات :۲۲

هدف مقاله برآورد عوامل موثر بر عرضه چای استان گیلان با استفاده از اطلاعات سری زمانی دوره ۱۳۹۰- ۱۳۶۰ در قالب الگوی «نرلاو» می باشد. بر اساس نتایج، متغیرهای توضیحی مدل توانستند ۹۷ درصد تغییرات متغیر وابسته (عرضه محصول) را توضیح دهند و نتایج نشان داد شاخص قیمت تضمینی برگ سبز چای با میزان کشش ۰.۸۱ از حساسیت بیشتری برخوردار است. همچنین عرضه چای با یک وقفه زمانی با میزان کشش ۰.۶۰ و فناوری نیز با میزان کشش ۰.۱۴ از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر عرضه محصول چای هستند. با توجه به ضریب کشش واردات چای و بارندگی به ترتیب برابر با ۰.۰۲۴- و ۰.۰۲۹، این دو متغیر تاثیر زیادی بر عرضه چای نداشته اند.

کلید واژه: تابع عرضه، عوامل قیمتی و غیرقیمتی، عرضه چای، الگوی «نرلاو»

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.