سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

تعداد صفحات :۲۴

هدف تحقیق حاضر بررسی نقش سرمایه فکری و فرایندهای تبدیل دانش در سازمان کوانتومی بود. نوع تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر اجرا توصیفی – همبستگی بود. جامعه آماری اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بودند که از میان آنها با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ۱۷۶ نفر انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته سرمایه فکری با ۲۹ گویه در سه مولفه (سرمایه ساختاری، سرمایه انسانی و سرمایه مشتری)، پرسشنامه استاندارد فرایند تبدیل دانش با ۲۴ گویه در چهار مولفه (اجتماعی سازی، درونی سازی، برونی سازی و ترکیب سازی) و پرسشنامه استاندارد سازمان کوانتومی با ۲۷ گویه در شش مولفه (اعتماد، ارزش ها، تفکر با هم، گفت و گو، یادگیری و معنویت) بر اساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت استفاده شد. روایی پرسشنامه ها به صورت محتوایی و سازه بررسی شد. پایایی پرسشنامه ها از طریق ضریب آلفای کرونباخ برای سرمایه فکری ۰.۹۱، فرایند تبدیل دانش ۰.۸۲ و سازمان کوانتومی ۰.۸۵ برآورد شد. تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، تی تک نمونه ای، رگرسیون و مدل معادلات ساختاری) با استفاده از نرم افزار Spss و Amos گرافیک انجام گرفت. یافته ها نشان داد که میانگین هر یک از مولفه های سرمایه فکری، فرایندهای تبدیل دانش و سازمان کوانتومی در دانشگاه از میانگین فرضی بالاتر است و هر چه مولفه های سرمایه فکری و فرایند تبدیل دانش در دانشگاه افزایش یابد، به همان اندازه میزان تحقق مولفه های سازمان کوانتومی نیز افزایش پیدا می کند.

کلید واژه: سرمایه فکری، فرایندهای تبدیل دانش، سازمان کوانتومی، دانشگاه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.