بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب انگلیسی دانش آموزان دبیرستان از طریق ارزشیابی پویا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۱۸

ارزشیابی خواندن و درک مطلب انگلیسی به شیوه سنتی به دلیل عدم ارائه بازخورد آموزشی کافی به فراگیر و نادیده گرفتن اصل ارتقای یادگیری و تربیت فراگیر مورد انتقاد قرار گرفته است. هدف این پژوهش، بررسی نقش میانجی گری در ارزشیابی پویا در بهبود راهبردهای خواندن و درک مطلب است. بدین منظور، چهار کلاس آموزش زبان انگلیسی (۱) متشکل از ۱۱۶ دانش آموز پسر در دو دبیرستان شهرستان همدان به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند، و کلاس ها به طور تصادفی به گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. به منظور مقایسه اثربخشی دو شیوه مداخله مختلف، از تحلیل کوواریانس استفاده شد. در طول دوره مداخله، به گروه کنترل آزمون های خواندن غیر پویا داده شد، در حالی که گروه آزمایش در خلال آزمون های ارزشیابی پویا، با هدف به کارگیری راهبردهای درک مطلب، میانجی گری دریافت کردند. همچنین به تمامی شرکت کنندگان پرسش نامه راهبردهای خواندن و درک مطلب داده شد. نتایج نشان داد که آموزش راهبردهای خواندن و درک مطلب از طریق حاشیه نویسی در برگه های آزمون و میانجی گری های شفاهی در ارزشیابی پویا اثرات آنی و تاخیری مثبتی بر افزایش آگاهی و به کارگیری چنین راهبردهایی به ویژه برای دانش آموزانی داشت که پیشرفت تحصیلی پایین تری داشتند.

کلید واژه: راهبردهای خواندن و درک مطلب، ارزشیابی پویا، میانجی گری، حاشیه نویسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.