بررسی جایگاه مرکز آمار ایران با استفاده از روش AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه مرکز آمار ایران با استفاده از روش AHP دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه مرکز آمار ایران با استفاده از روش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه مرکز آمار ایران با استفاده از روش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه مرکز آمار ایران با استفاده از روش AHP :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی)

تعداد صفحات :۲۵

سازمان های اداری در سال های اخیر شاهد تحولات فزاینده ای در جهان مدیریت بوده اند و اصول و نظریه های مختلفی برای موفقیت آن ها در نیل به اهداف ارائه شده است. شناسایی نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت برآوردن آن ها، همچنین آگاهی از جایگاه سازمان در عرصه رقابت از مهم ترین فعالیت های سازمان ها می باشد. مرکز آمار ایران به عنوان متولی نظام آماری کشور، باید تلاش کند تا رضایت مشتریان و کاربران نسبت به خدمات ارائه شده را تامین نماید و جایگاه منحصر به فرد خود را تثبیت کند.تحقیق حاضر جایگاه مرکز آمار ایران را مورد بررسی قرار داده است. برای تعیین معیارها و اولویت بندی آن ها از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و برای مشخص کردن جایگاه مرکز آمار ایران از مدل اصلاح شده کوک و سیفرد (یکی از مدل های تصمیم گیری با معیارهای چندگانهMADM ) استفاده شده است.در این تحقیق نخست معیارهای موثر در تعیین جایگاه مرکز آمار ایران شامل درستی آمارها، سهولت دسترسی به آمارها، قابلیت اعتماد، رعایت بی طرفی و … شناسایی شده، سپس اهمیت معیارها در دو مرحله از نظر گروه خبره مرکز آمار ایران و مشتریان به دست آمده است. برای تعیین جایگاه برخی از سازمان ها و مرکز آمار ایران از مدل تخصیص در روش کوک و سیفرد استفاده شده است. نتیجه مورد انتظار تحقیق، تعیین جایگاه کنونی مرکز آمار ایران در ارتباط با ۴ گروه معیار کلان و ۲۰ معیار فرعی و تعیین جایگاه کلی آن نسبت به رقبا و در نهایت ارائه پیشنهادهای لازم می باشد.

کلید واژه: تصمیم گیری گروهی، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، جایگاه سازمان، استراتژی های جایگاه یابی، کیفیت آماری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.