بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی با در نظر گرفتن اثر متغیرهای میانجی محبوبیت، تناسب شخصیتی و هویت برند (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی با در نظر گرفتن اثر متغیرهای میانجی محبوبیت، تناسب شخصیتی و هویت برند (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی با در نظر گرفتن اثر متغیرهای میانجی محبوبیت، تناسب شخصیتی و هویت برند (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی با در نظر گرفتن اثر متغیرهای میانجی محبوبیت، تناسب شخصیتی و هویت برند (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی با در نظر گرفتن اثر متغیرهای میانجی محبوبیت، تناسب شخصیتی و هویت برند (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۲۰

امروزه مشتری گرایی به عنوان کلید وفاداری مشتریان به سازمان و متعاقب آن کسب مزیت رقابتی پایدار و بقای سازمان ها است. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژیهای مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع بلندمدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد. صنعت بانکداری نیز از این امر مستثنی نیست و به خاطر تعاملات فراوانی که یک بانک با مشتریان خود داردو همچنین رقابت شدیدی که بین بانک ها وجود دارد، اهمیت بسیار زیاد نقش مشتری گرایی بانک و وفاداری مشتریان را نشان می دهد. در این پژوهش به منظور بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان بانکی ۷ فرضیه مطرح گردیده، به طوری که ۵ فرضیه مورد تایید قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک های ملی و پارسیان می باشند که در تیرماه سال ۱۳۹۱ به یکی از شعب بانک در شهر تهران مراجعه کرده اند. گردآوری داده های مورد نیاز برای بررسی فرضیات تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. روش نمونه گیری نیز از نوع خوشه ای تصادفی بوده است. جهت آزمون فرضیه های تحقیق و بدست آوردن نتایج تحقیق از روش های تحلیل عاملی اکتشافی تاییدی و مدل یابی معادلات ساختاری و از نرم افزار SPSS و لیزرل استفاده شده است.هدف این تحقیق ارائه مدلی یکپارچه در زمینه بررسی نقش مشتری گرایی بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن اثر یک سری از متغیرهای میانجی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی می باشد و جهت نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات این پژوهش نشان داد که مشتری گرایی، محبوبیت و هویت برند رابطه مثبت و معنا داری با وفاداری به برند دارد. بعلاوه میان تناسب شخصیتی برند وهویت برند با وفاداری به برند رابطه مثبت و معناداری وجود دارد، ولی میان تناسب شخصیتی برند با وفاداری به برند رابطه معناداری یافت نشد. همچنین میان محبوبیت و هویت برند نسبت به وفاداری به برند رابطه مثبت و معناداری یافت نشد.

کلید واژه: مشتری گرایی، شخصیت برند، وفاداری به برند، محبوبیت برند و هویت برند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.