بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار

تعداد صفحات :۲۲

هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری بود.برای گردآوری اطلاعات در حوزه موردبررسی پژوهش، از دو روش مطالعات کتابخانه ای و روش میدانی با کمک ابزار فیش برداری و پرسش نامه برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان رستوران های زنجیره ای بوف در شهر تهران بودند. برای تعیین پاسخ دهندگان به پرسش نامه، از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شد. از مجموع ۴۵۰ پرسش نامه توزیع شده، ۳۹۰ پاسخ برای تجزیه و تحلیل داده ها قابل استفاده بود. داده های به دست آمده با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد.یافته های پژوهش نشان می دهند که کیفیت محیط فیزیکی و کیفیت محصول نهایی، بر نگرش لذت جویانه به مصرف تاثیر مستقیم دارند. کیفیت تعاملی و کیفیت محصول نهایی نیز تاثیر مستقیمی بر نگرش فایده باور دارند. از سوی دیگر، ترجیح یک نام و نشان تجاری بر دیگری به هر دو جنبه لذت جویانه و فایده باور نگرش وابسته است.

کلید واژه: کیفیت خدمات، نگرش لذت جویانه، نگرش فایده باور، ترجیح مشتری، صنعت رستوران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.