فلسفه تکنولوژی، رویکردها، دیدگاه ها، و برداشت های ناصواب، تبیینی از فلسفه تکنولوژی آموزشی برای عصر حاضر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فلسفه تکنولوژی، رویکردها، دیدگاه ها، و برداشت های ناصواب، تبیینی از فلسفه تکنولوژی آموزشی برای عصر حاضر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فلسفه تکنولوژی، رویکردها، دیدگاه ها، و برداشت های ناصواب، تبیینی از فلسفه تکنولوژی آموزشی برای عصر حاضر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فلسفه تکنولوژی، رویکردها، دیدگاه ها، و برداشت های ناصواب، تبیینی از فلسفه تکنولوژی آموزشی برای عصر حاضر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فلسفه تکنولوژی، رویکردها، دیدگاه ها، و برداشت های ناصواب، تبیینی از فلسفه تکنولوژی آموزشی برای عصر حاضر :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی
تعداد صفحات :۱۲
مقوله تکنولوژی مشتمل برباورها ورویکردهای متفاوتی است. علی رغم وجود باورها و رویکردهای متعدد، برخی صاحبنظران، تکنولوژی و فلسفه تکنولوژی را به دو رویکرد «ابزارشناسانه» و «تمدن ساز» منحصر می نمایند. علاوه بر این، «پیشرفته» یا «عدم پیشرفته بودن» رویکردها، بر اساس تقدم و تاخر زمانی را مطرح می کنند، به طوری که رویکردی را صرفا به خاطر همزمانی با دوران پست مدرن بر کرسی حقانیت نشانده و رویکردهای ماقبل آن را واپس گرا می دانند. در این مقاله، پس از مقدمه ای درباره تکنولوژی و ماهیت آن، تاریخچه مختصری از سیر تکوین این موضوع بیان می شود، سپس دیدگاه ها و طبقه بندی هایی از فلسفه تکنولوژی مطرح می شود. نتیجه بررسی ها نشان می دهد رویکردها و باورهای متعددی درباره فلسفه تکنولوژی وجود دارد و این رویکردها و باورها در یک سطح و طراز همچنان در محافل فلسفی مطرح است و صرفا بر اساس معیار گذشت زمان نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.
کلید واژه: فلسفه تکنولوژی، تکنولوژی، رویکردهای تکنولوژی، تکنولوژی آموزشی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.