بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

تعداد صفحات :۲۵

رویکردهای اعضای هیات علمی به برنامه ریزی درسی مبنای به کارگیری روشهای تدریس، راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی آنهاست. هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی مورد استفاده آنان بود. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی از نوع تبیینی و جامعه تحقیق شامل کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز شامل ۶۶۱ نفر در سال ۹۰-۱۳۸۹ بود که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای ۷۱ عضو هیات علمی انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل مقیاس محقق ساخته مدل برنامه ریزی درسی و پرسشنامه بررسی عملکرد اعضای هیات علمی در فرایند یاددهی و یادگیری بود که پس از محاسبه روایی و پایایی توزیع و جمع آوری شد. داده ها با استفاده از آزمون فریدمن و تحلیل واریانس چندمتغیره تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان داد که مدل برنامه ریزی درسی نیمه متمرکز مدل مرجح اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز است، رابطه معناداری بین مدل برنامه ریزی درسی مرجح اعضای هیات علمی با روشها و راهبردهای تدریس آنان وجود دارد، تعامل مدل برنامه ریزی درسی و سابقه تدریس اعضای هیات علمی با روشها، راهبردهای تدریس و فنون ارزشیابی آنان رابطه معنادار دارد و تعامل مدل برنامه ریزی درسی مرجح با مرتبه علمی اعضای هیات علمی با روشها و راهبردها و فنون ارزشیابی آنان رابطه معنادار ندارد.

کلید واژه: مدل برنامه ریزی درسی، راهبردهای تدریس، روشهای تدریس، فنون ارزشیابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.