بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین- با رویکرد MADM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین- با رویکرد MADM دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین- با رویکرد MADM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین- با رویکرد MADM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین- با رویکرد MADM :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت توسعه و تحول

تعداد صفحات :۱۲

مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمدهای ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیرنفتی در کشور پی برد. امروزه صنایع کوچک و متوسط از جنبه های مختلف اجتماعی، تولید صنعتی و ارائه خدمات در اکثر کشورهای جهان، نقش آفرینی می کنند. این صنایع با صادرات قابل توجه خود نقش موثری در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می کنند. به علاوه شدت یافتن رقابت جهانی، افزایش بی اطمینانی و تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع، باعث شده است که استقبال از این صنایع بیشتر شود. تحقیق حاضر نشان می دهد که حرکت به سمت صنایع کوچک و متوسط نه تنها امری بهینه و سودآور می باشد، بلکه در شرایط فعلی کشور، امری لازم و ضروری است. این تحقیق با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین انجام گرفته است. این پژوهش با بهره گیری از مطالعات پیشین و پرسشنامه بین مدیران و کارشناسان صنعت غذایی، ضمن شناسایی عوامل موثر بر صادرات، به رتبه بندی آن ها با تکنیک دی متل و اسمارت پرداخته است. هدف این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات در بنگاه های کوچک و متوسط صنایع غذایی و بررسی میزان تاثیرات این عوامل است. نتیجه این پژوهش می تواند به مدیران در حوزه صادرات صنایع غذایی کمک کند.

کلید واژه: صادرات، بنگاه های کوچک و متوسط، صنایع غذایی، دی متل، اسمارت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.