بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک با تاکید برسبک زندگی (مطالعه موردی زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک با تاکید برسبک زندگی (مطالعه موردی زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک با تاکید برسبک زندگی (مطالعه موردی زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک با تاکید برسبک زندگی (مطالعه موردی زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک با تاکید برسبک زندگی (مطالعه موردی زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی مطالعات جوانان

تعداد صفحات :۲۱

هدف از این پژوهش بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر گرایش به فرزندآوری در شهر اندیمشک می باشد. دیدگاه های نوگرایی، بوردیو و گیدنز به عنوان چارچوب نظری انتخاب شدند. روش تحقیق، پیمایشی و واحد تحلیل زنان متاهل کمتر از ۳۵ سال و سطح تحلیل، خرد است. شیوه نمونه گیری، خوشه ای چندمرحله ای و تصادفی ساده است و حجم نمونه طبق فرمول کوکران ۲۴۰ نفر می باشد. ابزارگردآوری داده ها، پرسشنامه است. روش تجزیه و تحلیل داده ها، ضریب همبستگی اسپیرمن، پیرسون و تحلیل رگرسیون چندمتغیره و از نرم افزار SPSS استفاده شده است. از اعتبار صوری جهت سنجش اعتبار (روایی) استفاده شد و ضریب آلفای کرونباخ (اعتماد یا پایایی) سبک زندگی و گرایش به فرزندآوری به ترتیب برابر با ۰.۷۱۱ و ۰.۷۱۴ است. نتایج این تحقیق نشان داد که بین ترجیح جنسی و گرایش به فرزندآوری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بین پیروی از سنت ها، میزان تحصیلات، سبک زندگی و پایگاه اقتصادی اجتماعی با گرایش به فرزندآوری زنان رابطه منفی و معناداری وجود دارد. اما بین م و لفه های سبک زندگی (اوقات فراغت، مصرف کالای فرهنگی و مدیریت بدن) با گرایش به فرزندآوری زنان رابطه معناداری وجود ندارد. تحلیل رگرسیونی نشان می دهد که ۱۷.۳ درصد از تغییرات میزان گرایش به فرزندآوری زنان به متغیرهای مستقل (سبک زندگی، پایگاه اقتصادی اجتماعی، ترجیح جنسی و پیروی از سنت ها) مربوط می شود و متغیرهای ترجیح جنسی و پیروی از سنت ها تاثیر بیشتری در میزان فرزندآوری دارند.

کلید واژه: سبک زندگی، اوقات فراغت، مصرف کالای فرهنگی، ترجیح جنسی، گرایش به فرزندآوری، پیروی از سنت ها، مدیریت بدن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.