ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)

تعداد صفحات :۱۶

یکی از موضوع های مهم در طراحی زنجیره تامین، انتخاب تامین کننده است؛ چرا که هر یک از تامین کنندگان، بخشی از معیارهای خریدار را برآورده می کنند و انتخاب از میان آن ها، در واقع، یک مساله تصمیم گیری چندمعیاره است که به رویکردی ساختاریافته و سیستمی نیاز دارد. در این پژوهش، ضمن پرداختن به صنعت خاص تبلیغات، دو معیار جدید برای ارزیابی تامین کنندگان ارائه شده است. همچنین یک روش ترکیبی، با تلفیق تکنیک های منطق دیجیتالی تعدیل شده و تاپسیس فازی، برای ارزیابی تامین کنندگان در این صنعت پیشنهاد شده است.

کلید واژه: MDL، انتخاب تامین کنندگان، تاپسیس، منطق فازی، MCDM

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.