اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۱۰

هدف از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر سبک اسنادی بدبینانه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پسر ۱۱-۹ سال دوره ابتدایی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲، که تعداد کل آنها حدود ۴۵۰ نفر است. نمونه آماری این پژوهش ۴۲ دانش آموز پسر ۹ تا ۱۱ سال است که به صورت در دسترس انتخاب و به شکل تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه (هر گروه ۲۱ نفر) قرار داده شدند. هر دو گروه به پرسشنامه سبک اسنادی کودکان، تامپسون و همکاران (۱۹۹۸) پاسخ دادند. این پرسشنامه دارای روایی همگرای مطلوب و از نظر پایایی با توجه به آلفای کرونباخِ مجموع امتیاز کل که برابر با ۰.۰۶۱ بوده، دارای ثبات درونی خوبی است. سپس گروه آزمایش ۱۲ جلسه ۹۰ دقیقه ای، آموزش مهارت های مثبت اندیشی از کتاب آموزشی من و اندیشه هایم، چم زاده قنواتی (۱۳۹۳) دریافت کردند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در سطح توصیفی از جدول فراوانی و درصد فراوانی و در سطح استنباطی از تحلیل کوواریانس چند متغیری استفاده شد. کلیه تحلیل ها با نرم افزار آماری spss نسخه ۱۸ انجام شده است. یافته های پژوهش نشان داد بین دو گروه در سبک اسنادی بدبینانه در بعد شخصی سازی (p<0.05) و در بعد تداوم (p<0.01) تفاوت معنادار وجود دارد، امادر بعد فراگیر بودن (p<0.01) تفاوت معناداری مشاهده نشد. به طور کلی تفاوت نمرات پیش آزمون و پس آزمون نشان داد بین دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد (P<0.01) و آموزش مهارت های مثبت اندیشی در کاهش سبک اسنادی بدبینانه تاثیرگذار بوده است.

کلید واژه: دانش آموزان پسر دوره ابتدایی، سبک اسنادی بدبینانه، مهارت های مثبت اندیشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.