سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : چشم انداز مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۹

از الگوهایی که می توان از آن به صورت کاربردی برای بررسی محیط رقابتی، تعیین جذابیت و سودآوری صنعت استفاده نمود، مدل معروف و قدرتمند پنج نیروی رقابتی پورتر می باشد. در این مقاله جذابیت صنعت لایروبی در ایران بر مبنای این مدل مورد سنجش و تحلیل قرار می گیرد. مساله و پرسش اصلی در این تحقیق عبارت است از اینکه آیا سرمایه گذاری در صنعت لایروبی در ایران، سودآور است؟ تحقیق متضمن سوالات و فرضیاتی در چارچوب تشخیص نقش متغیرها و محرک های مربوطه و همچنین شناسایی عامل اصلی تهدید در صنعت و هر نیرو است. نتایج آزمون فرضیات و سوالات تحقیق، نشان گر این است که از نیروهای رقابتی، تامین کنندگان عامل اصلی تهدید صنعت و از قدرت نسبتا زیادی برخوردار بوده و دارای اهمیت و تاثیرگذاری تقریبا بیشتری نسبت به دیگر نیروها بر کاهش جذابیت صنعت لایروبی در ایران می باشند، هرچند رقابت میان شرکت های موجود نیز در حال افزایش است و تهدید محسوب می گردد. همچنین تهدید ناشی از تازه واردین و محصولات جایگزین کم و خریداران نیز از قدرت پایینی برخوردار می باشند که هرسه نیرو از عوامل فرصت ساز صنعت تلقی می گردند. با توجه به مطلوب بودن سه نیرو از پنج نیرو و همچنین نتایج تحلیل آماری، صنعت لایروبی در ایران جذاب و سرمایه گذاری در آن سودآور است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق را ۱۷۰ نفر از افراد خبره تشکیل داده اند که از این میان تعداد ۱۲۴ نفر از طریق روش نمونه گیری «تصادفی طبقه بندی شده» به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه بسته «محقق ساخته» استفاده شده است.

کلید واژه: صنعت لایروبی، جذابیت، پنج نیروی رقابتی پورتر، رقابت، تهدید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.