عنوان فارسی: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی (عنوان عربی: الفضاء الإفتراضی للألعاب الحاسوبیه و إمکانیه اتخاذ خیارات أخلاقیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان فارسی: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی (عنوان عربی: الفضاء الإفتراضی للألعاب الحاسوبیه و إمکانیه اتخاذ خیارات أخلاقیه) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان فارسی: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی (عنوان عربی: الفضاء الإفتراضی للألعاب الحاسوبیه و إمکانیه اتخاذ خیارات أخلاقیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان فارسی: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی (عنوان عربی: الفضاء الإفتراضی للألعاب الحاسوبیه و إمکانیه اتخاذ خیارات أخلاقیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان فارسی: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی (عنوان عربی: الفضاء الإفتراضی للألعاب الحاسوبیه و إمکانیه اتخاذ خیارات أخلاقیه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش نامه اخلاق

تعداد صفحات :۱۸

چکیده فارسی:بازی های رایانه ای به دلیل بهره مندی از قابلیت های تعاملی و ظرفیت هایی در جهت امکان مشارکت کاربر در سیر تکامل بازی، به رسانه ای تاثیرگذار برای فرهنگ سازی و ارتقای نگرش کاربران بازی های رایانه ای تبدیل شده اند. این ظرفیت، امکان آن را برای کاربر در محیط مجازی بازی رایانه ای فراهم می کند تا بدون توجه به عواقب تصمیم گیری های خود، آزادانه و از میان گزینه های اخلاقی و غیراخلاقی، گزینه مناسب با آموزه های دینی و فرهنگ جامعه کاربر را برگزیند. این مقاله تلاش می کند تا چگونگی فراهم کردن زمینه لازم را برای انتخاب گزینه اخلاقی در بازی رایانه ای بررسی کند؛ ازاین رو این مقاله ضمن گردآوری اطلاعات با روش کتابخانه ای و تبیین داده ها به صورت توصیفی ـ تحلیلی، این فرض را مطرح می کند که بازی های رایانه ای، با بهره گیری از ظرفیت های تعاملی خود، شرایطی را برای کاربران فراهم می کنند تا آنها بتوانند بدون توجه به عواقب انتخاب هایشان، داوطلبانه و از روی اختیار، در شرایط و موقعیت های متفاوت تصمیم گیری کنند.

چکیده عربی:نظراً إلی ما تقصف به الالعاب الحاسوبیه من قدره تفاعلیه و قابلیه مشارکه المستخدم فی المسار التکاملی للألعاب، لذلک فقد تحوّلت إلی اداه اعلامیه مؤثره فی بناء الثقافه والارتقاء بمستوی نظر مستخدمی هذه الالعاب. هذه القابلیه تتیح للمستخدم فی الاجواء الافتراضیه للعبه الحاسوبیه اتخاذ قراراته بکل حریّه و ان یختار من بین الخیارات الأخلاقیه و غیر الأخلاقیه الخیار المناسب الذی ینسجم مع تعالیم دینه و ثقافه مجتمعه. یرکز هذا البحث علی کیفیه توفیر الاجواء لاتخاذ الخیار الأخلاقی فی الالعاب الحاسوبیه. و انطلاقاً من ذلک فان فقد سعی البحث إلی جمع المعلومات بالاسلوب المکتبی و تبیین المعلومات بشکل وصفی تحلیلی، وفی سیاق ذلک یطرح افتراضاً مفاده ان الالعاب الحاسوبیه عند توظیف قدراتها التفاعلیه تستطیع ان تخلق امام المستخدم الظروف التی یستطیع فیها اتخاذ قراراته دون النظر إلی عواقب ما أقدم علیه، و ان یقدم علی ذلک طوعاً فی الظروف والمواقف المختلفه.

کلید واژه: کلیدواژه فارسی: انتخاب، بازی های رایانه ای، فرهنگ سازی، گزینه اخلاقی، فضای مجازی (کلیدواژه عربی: الإختیار، الألعاب الحاسوبیه، بناء الثقافه، الخیار الأخلاقی، الفضاء الإفتراضی)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.