حل مساله توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک همراه با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری بهینه تحت قیود اثر نقطه-دریچه و ذخیره چرخان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حل مساله توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک همراه با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری بهینه تحت قیود اثر نقطه-دریچه و ذخیره چرخان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حل مساله توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک همراه با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری بهینه تحت قیود اثر نقطه-دریچه و ذخیره چرخان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حل مساله توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک همراه با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری بهینه تحت قیود اثر نقطه-دریچه و ذخیره چرخان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حل مساله توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک همراه با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری بهینه تحت قیود اثر نقطه-دریچه و ذخیره چرخان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی برق (دانشکده فنی دانشگاه تبریز)

تعداد صفحات :۱۸

توزیع بار اقتصادی هزینه-آلودگی دینامیک (DEED)، یک مساله بهینه سازی چندهدفی است که توان خروجی بهینه ژنراتورهای سیستم را در کل دوره توزیع بار با لحاظ قیود مختلفی مانند بار مورد تقاضا، اثر نقطه-دریچه، نواحی ممنوعه عملکرد و ذخیره چرخان تعیین می کند. در این مقاله، مساله DEED به صورت ترکیبی با برنامه پاسخ گویی بار اضطراری (EDRP) جهت کمینه کردن هم زمان هزینه سوخت و آلودگی و مشخص کردن مبلغ تشویقی بهینه مورد بررسی قرار گرفته است. EDRP یکی از انواع برنامه های پاسخ گویی بار مبتنی بر تشویق است که در آن به مشترکین مبلغی به عنوان تشویق پرداخت می شود تا مصرف خود را طی ساعات پیک بار کاهش داده یا به ساعات کم باری انتقال دهند. ترکیب مسائل DEED و EDRP یک مساله بهینه سازی غیر خطی پیچیده است که روش های معمول قادر به حل آن نیستند. در این مقاله، مساله فوق توسط چهار الگوریتم فرا ابتکاری مبتنی بر جمعیت حل شده و مدل پیشنهادی روی یک سیستم ده واحدی و برای یک بازه زمانی ۲۴ ساعته پیاده سازی شده است. نتایج نشان می دهند که مدل ارائه شده در کاهش هزینه سوخت و آلودگی و بهبود مشخصات منحنی بار بسیار موثر است.

کلید واژه: توزیع بار اقتصادی هزینه، آلودگی دینامیک، اثر نقطه، دریچه، ذخیره چرخان، برنامه پاسخ گویی بار اضطراری، مبلغ تشویقی بهینه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.