الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی ارتقای اثربخشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی

تعداد صفحات :۴۶

مدیران گروه های آموزشی به عنوان حلقه مرتبط با مدیریت دانشگاهی، اعضای هیات علمی و دانشجویان از جایگاه حساس و ویژه ای در تحقق اهداف دانشگاهی برخوردارند. هدف این پژوهش ارائه الگویی برای افزایش اثربخشی مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است. این مطالعه بصورت پیمایش توصیفی ـ تحلیلی است و انتخاب نمونه (n=359) به روش طبقه ای و به صورت تصادفی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هشت انجام شده است. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته که بر محور مولفه ها و عوامل نظریه مدیریت سایبرنتیک در آموزش عالی تنظیم گردیده استفاده شد.بر اساس یافته های پژوهش، عوامل اثربخشی مدیران گروه های آموزشی بر اساس نتایج تحلیل عاملی در قالب سیزده عامل دسته بندی گردید. همچنین نتایج تحلیل مسیر نشان داد که متغیرهای وارد شده به تحلیل در سطح ۰.۹۹ قادر به تبیین تغییرات متغیر وابسته یعنی میزان اثربخشی مدیران گروه های آموزشی بوده و عامل بازسازی مداوم، بیشترین تاثیر را بر اثربخشی مدیران گروه دارد. تناسب مدل پیشنهادی نیز بر اساس نتایج حاصل از ضریب تعیین چندگانه R2 و نتایج بدست آمده از معادله تناسب تایید گردید. بر اساس یافته های جانبی پژوهش مشخص شد که متغیرهای جمعیت شناختی تاثیر قابل توجهی بر نتایج تحقیق نداشته اند.

کلید واژه: الگو، ارتقاء، گروه آموزشی، مدیر گروه، اثربخشی، مدیریت سایبرنتیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.