ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری – تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه نمونه گردشگری سپاد، مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری – تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه نمونه گردشگری سپاد، مشهد) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری – تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه نمونه گردشگری سپاد، مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری – تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه نمونه گردشگری سپاد، مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری – تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه نمونه گردشگری سپاد، مشهد) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : برنامه ریزی و آمایش فضا (مدرس علوم انسانی)

تعداد صفحات :۲۹

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: گردشگری مذهبی، رفتار خرید، انواع خرید، مدل تحلیل عاملی، مرکز تجاری الماس شرق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.