بررسی مثلثی سازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مثلثی سازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مثلثی سازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مثلثی سازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مثلثی سازی تجانس بین نیاز دانشجویان مقطع دکتری به مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

تعداد صفحات :۲۷

هدف این تحقیق، یافتن تجانس بین مهارت های زبان انگلیسی مورد نیاز دانشجویان مقطع دکتری و مهارت های زبانی اندازه گیری شده در بخش زبان عمومی آزمون دکتری است. داده ها از استادان رشته زبان انگلیسی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی و دانشجویان مقطع دکتری، با استفاده از مصاحبه و پرسشنامه، با روش توصیفی و مثلثی سازی داده، گردآوری شدند. استادان معتقد بودند که دانشجویان مقطع دکتری به همه مهارت های زبانی نیاز دارند؛ اما دو مهارت خواندن و نوشتن مهم تر هستند. آنها همچنین اظهار داشتند که تجانسی بین مهارت های زبانی مورد نیاز در مقطع دکتری و مهارت های اندازه گیری شده در آزمون وجود ندارد. نیازهای مقطع دکتری دانشجویان شامل مهارت خواندن و نوشتن مقاله ها، مهارت شنیداری برای فهمیدن مطالب ارائه شده در کنفرانس ها و مهارت گفتاری برای ارائه مقاله در کنفرانس بود. بخش خواندن آزمون دکتری مطابق نیاز حدود پنجاه درصد شرکت کنندگان تحقیق نبود. علاوه بر این، دانشجویان مقطع دکتری شرکت کننده، خواستار اضافه شدن بخش نوشتاری به آزمون دکتری بودند.

کلید واژه: تجانس، استادان رشته زبان انگلیسی، استادان رشته های غیر انگلیسی، مهارت های زبانی، دانشجویان دکتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.