ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم گیری چند معیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم گیری چند معیاره دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم گیری چند معیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم گیری چند معیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم گیری چند معیاره :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۲۱

یادگیری الکترونیکی یکی از این راه کارهای تامین آموزش عالی برای متقاضیان آن است که امروزه با توجه به افزایش تقاضا مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با ظهور این رویکرد مراکز آموزشی نوینی به نام دانشگاه مجازی به وجود آمده است که مشابهی از نوع فیزیکی آن، در دنیای مجازی است. در این شیوه آموزشی، وبگاه اولین جبهه ای است که یادگیرندگان برای تعامل با سامانه آموزشی دانشگاه با آن مواجه می شوند و بنابراین می تواند تاثیر به سزایی در جذب یا روی گردانی یادگیرندگان داشته باشد. بهبود کیفیت وبگاه های آموزشی بر اساس نیاز و معیارهای کاربران تاثیر زیادی در جذب دانشجویان و شخصی سازی خواهد داشت و ایده اصلی این پژوهش را شکل می دهد. بدین منظور، اقلام محتوایی وبگاه های دانشگاه های مجازی بر اساس خصیصه های ساختاری این وبگاه ها رتبه بندی و الگویی برای آغاز آنها ارائه خواهد شد که این رتبه بندی خود یک مساله تصمیم گیری است. تاپ سیس، یکی از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره است که به دلیل انعطاف پذیری و سهولت کاربرد برای ارزیابی گزینه ها در این پژوهش انتخاب شده است. برای این منظور ابتدا مفاهیم محتوا و ساختار وبگاه ها بررسی و سپس فهرستی از اقلام محتوایی و خصیصه های کیفی وبگاه های دانشگاه های مجازی ارائه خواهد شد. سپس از مدل تاپ سیس برای رتبه بندی اقلام بر اساس خصیصه های کیفی استفاده و در نهایت الگویی برای تدوین ساختار این وبگاه ها ارائه خواهد شد. الگوی حاصل توسط خبرگان یادگیری الکترونیکی و کاربران وبگاه های دانشگاه های الکترونیکی ارزیابی شد و در مجموع ۹۸.۶ درصد رضایت خبرگان را با توجه به همه معیارها جلب نمود. این الگو می تواند مبنایی برای طراحی وبگاه های آموزشی قرار گیرد.

کلید واژه: یادگیری الکترونیکی، وبگاه آموزشی، مدل های تصمیم گیری چند معیاره، روش تاپ سیس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.