طراحی مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی نظامی

تعداد صفحات :۲۶

مقدمه: هدف اصلی پژوهش حاضر، دستیابی به مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری می باشد.روش: پژوهش حاضر کیفی، نوع پژوهش کاربردی و طرح تحقیق آینده نگر است. جامعه آماری در این پژوهش، کلیه خبرگان و صاحب نظران دانشگاهی و حوزوی وابسته به دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دانشگاه افسری و تربیت پاسداری و مسوولین سیاست گذار در حوزه خلاقیت و نوآوری می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی، ۱۴۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری، پرسشنامه محقق ساخته در دو بخش اطلاعات شخصی و ۶۴ سوال بسته می باشد که پایایی آن با آلفای کرونباخ ۰.۹۶۷ برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آماری توصیفی و استنباطی به ویژه مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر تاییدی و تی مستقل استفاده گردید.نتایج: داده های پژوهش نشان داد که مدل پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دارای ۴ بعد، ۱۷ مولفه و ۶۴ شاخص است. نتایج آزمون غیر پارامتریک فریدمن نشان داد که بین ابعاد و مولفه های پرورش خلاقیت و نوآوری در سطح p<0.01 تفاوت معناداری وجود دارد. براساس ضریب t، بعد آموزشی (۰.۹۳) در میان ابعاد چهار گانه، بیشترین سهم را در مدل داشته و سپس ابعاد سازمانی (۰.۸۶)، فردی (۰.۸۵) و اجتماعی (۰.۸۱) قرار گرفته اند. در میان مولفه ها، مولفه روش تدریس (۰.۸۸)، فرماندهی و مدیریت (۰.۸۴)، مولفه خانواده (۰.۸۵) و ویژگی های شخصیتی (۰.۸۲)، بیشترین سهم و اهمیت را دارا می باشد.بحث: با توجه به یافته های پژوهش، بعد آموزشی، مولفه روش تدریس و شاخص شیوه های ارتباط گروهی، بیشترین تاثیر را در پرورش خلاقیت و نوآوری دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دارد. بنابراین ضرورت دارد مدیران و فرماندهان آموزشی با توسعه ابعاد آموزشی، سازمانی، فردی و اجتماعی و مولفه ها و شاخص های مدل تحقیق حاضر زمینه های پرورش خلاقیت و نوآوری را در دانشجویان تسهیل کنند.

کلید واژه: خلاقیت، نوآوری، پرورش خلاقیت و نوآوری، مدل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.