ارائه مدل هدایت مسیر استفاده کنندگان با در نظر گرفتن همزمان تعادل سیستم و استفاده کننده در شرایط انتخاب مسیر قطعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل هدایت مسیر استفاده کنندگان با در نظر گرفتن همزمان تعادل سیستم و استفاده کننده در شرایط انتخاب مسیر قطعی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل هدایت مسیر استفاده کنندگان با در نظر گرفتن همزمان تعادل سیستم و استفاده کننده در شرایط انتخاب مسیر قطعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل هدایت مسیر استفاده کنندگان با در نظر گرفتن همزمان تعادل سیستم و استفاده کننده در شرایط انتخاب مسیر قطعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل هدایت مسیر استفاده کنندگان با در نظر گرفتن همزمان تعادل سیستم و استفاده کننده در شرایط انتخاب مسیر قطعی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۲

تراکم، ایجاد تاخیر و پیدایش صفهای طولانی در شبکه معابر شهری موجب شده تا متصدیان امور حمل و نقل در جهت بهره برداری بهینه از سیستم نسبت به کارگیری روش های مدیریتی در شبکه معابر شهری اقدام نمایند. یکی از روشهای موثر در این زمینه، به کارگیری سیستمهای هدایت مسیر است. سیستمهای اطلاعاتی و هدایت مسیر نوع خاصی از سیستم های اطلاعاتی سفر هستند که رانندگان را در انتخاب مسیر یاری می رسانند. در این پژوهش، ارائه سیستم هدایت مسیری در نظر است که طی آن مرکز کنترل ترافیک را قادر به کنترل شبکه در حالتی نزدیک به تعادل سیستم می سازد. در این روش، برای هر مسیر پارامتری معرفی می گردد که میزان همپوشانی هزینه آن مسیر را در خلال فرآیند هدایت مسیر با هزینه همان مسیر در شرایط تعادل سیستم می سنجد. در جهت مدلسازی فرآیند از دو مدل برنامه ریزی غیرخطی استفاده شد که مدل ابتدایی ورودی های مدل دوم را محاسبه می نماید. سپس مدل دوم با توجه به پارامترهای همپوشانی و میزان تحمل اپراتور نسبت به هدایت مسیر اقدام می کند. در فرآیند تخصیص معرفی شده، زمانی که مقدار پارامتر همپوشانی یک مسیر به میزان حد آستانه تحمل مرکز کنترل ترافیک می رسد، مسیر مذکور سریعا از مجموع مسیرهای قابل هدایت مسیر مرکز کنترل ترافیک حذف و سایر مسیرها به استفاده کننده معرفی می شوند. مدل ارائه شده برای یک مثال عددی کوچک آزمایش گردید. نتایج نشان می دهد که در الگوی پیشنهادی تغییرات محدوده تحمل مرکز کنترل از ۱ تا ۱.۴ می تواند بیشترین تاثیر را بر بهبود و روان سازی حرکت در سیستم داشته باشد. در شرایطی که پارامتر تحمل مرکز کنترل ترافیک ۱.۱ انتخاب شود، بیش از ۱۳ درصد در زمان سفر کل شبکه صرفه جویی می گردد. همچنین، نتایج نشان داد که تنها سهم اندکی از استفاده کنندگان (۱۵ درصد استفاده کنندگان یک مسیر در بیشترین حالت) در مقایسه با شرایط استفاده کننده اقدام به تغییر مسیر می نمایند که این مهم تا حد زیادی نگرانیهای ناشی از عدم تبعیت استفاده کنندگان و بی اعتباری نتایج را مرتفع می سازد.

کلید واژه: هدایت مسیر، تعادل سیستم، تعادل استفاده کننده، انتخاب مسیر قطعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.