ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در دبیرستان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در دبیرستان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در دبیرستان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در دبیرستان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در دبیرستان ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۱۶

امروزه در جهان و بالتبع در کشور ما ایران نظام آموزش دور محور در مقاطع مختلف آموزش به صورت روزافزون در حال توسعه می باشد. نظام های آموزشی جهان در شرایط حاضر رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در زمینه آموزش و روش های آن اتخاذ نموده اند و در این راستا سعی نموده اند از مشارکت گسترده تر و عملی دانش آموزان در زمینه آموزش به منظور ارتقاء کیفیت و ایجاد تعامل بین دبیران و دانش آموزان استفاده نمایند.در این تحقیق که به منظور سنجش میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در مدارس تهران عنوان شده است از مدل تحقیق موفقیت سیستم اطلاعاتی / تجارت الکترونیکی اصلاح شده وانگ و چیو (۲۰۱۱) استفاده شد که در نهایت جهت بررسی عوامل تاثیرگذار در سنجش موفقیت و آزمون مدل تحقیق، داده های جمع آوری شده از ۴۰۲ دانش آموز مقطع متوسطه شهر تهران توسط پرسشنامه ای با ۳۲ سوال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان دادند که کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم و کیفیت خدمات بر کیفیت ارتباطات در یک سیستم یادگیری الکترونیکی ۲ تاثیر مثبت دارند. همچنین سه عامل یاد شده بر رضایت کاربران و قصد وفاداری در یک سیستم یادگیری الکترونیکی۲ نیز به طور مثبت تاثیرگذارند. در مجموع توجه هر چه بیشتر به عوامل ذکر شده، باعث افزایش سطح کیفی آموزش و موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب ۲ در مدارس متوسطه شهر تهران خواهد شد.

کلید واژه: آموزش دور محور تعاملی، کیفیت اطلاعات، کیفیت ارتباطات، رضایت کاربران، قصد وفاداری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.