مکانیسم تاثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستور کارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکانیسم تاثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستور کارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکانیسم تاثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستور کارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکانیسم تاثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستور کارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکانیسم تاثیرگذاری رسانه ها بر فرآیند دستور کارسازی در جریان خط مشی گذاری عمومی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رسالت مدیریت دولتی (مدیریت دولتی)

تعداد صفحات :۲۲

در این مقاله با مفروض گرفتن اهمیت و جایگاه میانی رسانه ها در جوامع امروزی (میان دولت و مردم)، نقش رسانه های ایران (جراید پرتیراژ) را در مورد طرح هدفمندی یارانه ها و چگونگی بازنمایی و تاثیر آن هم بر افکار عمومی و هم بر خط مشی گذاری عمومی بررسی کرده ایم. از این رهگذر نشان داده ایم که چگونه رسانه های جمعی به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر افکار عمومی، موضوعاتی را در سطح جامعه اشاعه می دهند، و چگونه برخی از این موضوعات در اولویت خط مشی گذاری دولتی قرار میگیرند. در این راستا، سه مکانیسم برجسته سازی، چارچوب سازی و زمینه چینی، به منزله مدل هایی که رسانه های جمعی حین پوشش های خبری خود از آنها استفاده می کنند، همچون چارچوبی نظری برای تبیین این موضوع به کار گرفته ایم. حاصل آنکه، جراید مورد بررسی ما، هر یک به شیوه ای متناسب با اصول سازمانی و قواعد رسانه ای خاص خود، هدفمندی یارانه ها را در اولویت خود قرار داده و هریک به طریقی از سه مکانیسم بالا بهره برده اند. هر یک از این شیوه ها، از یکسو بیانگر چگونگی نگرش و بازتاب موضوع یارانه ها نزد افکار عمومی (و بالعکس) بوده و از دیگر سو، روشنگر تعامل میان رسانه و خط مشی گذاری است.

کلید واژه: جامعه مدنی، رسانه های جمعی، افکار عمومی، خط مشی گذاری، دستورکارسازی، هدفمندی یارانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.