تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۴

امروزه تبلیغ، جزئی جدانشدنی از زندگی بشر است. با توجه به این اصل که تا زمانی که نیاز باشد، تبلیغ هم هست؛ یک جامعه صنعتی و متمدن و به تعبیر بهتری جامعه امروزی نمی تواند بدون تبلیغ کالاها و خدمات، به حیات منطقی خود ادامه دهد. به منظور شناخت متغیرهای تاثیر گذار در عرصه نقش تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی از روش دلفی و ادبیات موضوع بهره گرفته شد و تکنیک دیماتل فازی برای تعیین میزان تاثیر متغیرها مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس نتایج تحقیق رابطه دو سویه و قوی بین تبلیغات اینترنتی و سطح توسعه بازار صنعتی وجود دارد که این فرآیند می تواند به صورت یک چرخه پویا در طول زمان تقویت شود. همچنین عوامل توسعه بازار صنعتی، سطح توسعه پایگاه اینترنتی تبلیغات آن لاین، سود و مشارکت کاربران، دارای بیشترین تاثیرگذاری می باشند. در نهایت برای درک بهتر روابط و دینامیزم های این رابطه با استفاده از رویکرد مدلسازی پویایی سیستم و ترسیم نمودار های علی حلقوی (CLD) یک مدل پویا ارائه شد.

کلید واژه: تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، بازار صنعتی، رویکرد مدلسازی پویایی سیستم، دیماتل فازی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.