ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات :۲۴
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: رضایت مشتری، منطق فازی، مدیریت ارتباط با مشتری، ارزیابی عملکرد، نرخ موفقیت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.