بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر میزان حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی مورد مطالعه: زنان ساکن شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۱۸

با عمومی شدن دسترسی به شبکه های اجتماعی مجازی و افزایش تصاعدی ضریب نفوذ اینترنت در ایران و در کنار آن افزایش تعداد سایت ها و وبلاگ های زنان و پایگاه های اطلاع رسانی بر روی این شبکه جهانی، کاربران توجه ویژه ای به این شبکه ها داشته اند. بنابراین هدف کلی پژوهش بررسی عوامل موثر بر حضور زنان در شبکه های اجتماعی مجازی می باشد. عواملی همچون؛ نوع رابطه ایجاد شده (با اعتماد صمیمی- محافظه کارانه)، استفاده از مزیت ها، نوع فعالیت (منفعل و فعال)، تعدد کاربردهای مورد نظر از استفاده و تعدد شبکه های اجتماعی مورد استفاده بر حضور زنان در شبکه های اجتماعی موثر است.این تحقیق از نظر ماهیت از نوع پژوهش های کمی محسوب می شود واز نوع پیمایشی می باشد و از نظر هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش زنان ساکن شهر تهران می باشند. حجم نمونه آماری ۴۰۰ نفر تعیین شده است و به منظور گردآوری اطلاعات با رویکرد میدانی از ابزار پرسشنامه محقق ساخته پس از تایید روایی و پایایی بهره گرفته شده است.بین هر چهار مولفه (نوع رابطه ایجاد شده با اعتماد صمیمی- محافظه کارانه، استفاده از مزیت ها، نوع فعالیت، تعداد کاربردهای مورد نظر از استفاده و تعدد شبکه های اجتماعی) با حضور زنان در شبکه های اجتماعی در سطح ۹۹ درصد ارتباط معنی دار مثبتی وجود دارد، همچنین نتایج گویای این بود که بین آگاهی (اطلاع داشتن) زنان و حضورشان در شبکه های اجتماعی در سطح یک درصد رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. با توجه به اینکه بیشتر زنان مورد مطالعه موافق حضور زنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بودند، ضروری است که اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب در این زمینه صورت گیرد. تا استفاده از فضای مجازی صرفا جهت بالارفتن آگاهی های آنان و کارهای روزمره مفیدشان باشد.

کلید واژه: عوامل موثر بر حضور زنان، خودابرازی، آگاهی، شبکه های اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.