نشانه شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی «جنگ، کار تا پیروزی…»


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نشانه شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی «جنگ، کار تا پیروزی…» دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نشانه شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی «جنگ، کار تا پیروزی…»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نشانه شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی «جنگ، کار تا پیروزی…»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نشانه شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی «جنگ، کار تا پیروزی…» :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۲۱

تبلیغات محیطی، متون رسانه ای فراگیر و مهمی هستند که مخاطبان آنها تمام اقشار جامعه را در بر می گیرد. به همین خاطر، گفتمان فرهنگی حاکمیت می کوشد تا از ظرفیت این رسانه پرنفوذ، بوسیله طراحی پیام هایی عمومی در قالب توصیه های اخلاقی، برای ایدئولوژیک ساختن محیط های خنثای ترددهای شهری شهروندان، استفاده نماید. استفاده بجا، از فضای خالی و مناسب شهری، می تواند تاثیر بسزایی در تثبیت گفتمان فرهنگی غالب در اذهان شهروندان داشته باشد.هدف از تحقیق حاضر، تحلیل نحوه به کارگیری «اسطوره های فرهنگی» در متن تبلیغات محیطی اخلاقی به نمایش درآمده در شهر تهران بوده است. در این پژوهش با استفاده از روش نشانه شناسی و از طریق تحلیل محورهای همنشینی/ جانشینی و هم زمانی/ درزمانی در طراحی عناصر نشانه ای تشکیل دهنده متن انتخابی، چگونگی های خلق اسطوره های فرهنگی را از خلال تحلیل کارکرد مجموعه تبلیغات محیطی- اخلاقی «جنگ، کار تا پیروزی…»، به عنوان یک نمونه موردی، مطالعه و ارزیابی می کنیم.یافته های این پژوهش نشان داد که ترکیب عناصر نشانه ای مختلف در قالب فنون متنوع طراحی تبلیغات محیطی اخلاقی به مثابه متن رسانه ای، در نمونه های انتخابی این پژوهش به خدمت خلق اسطوره های فرهنگی مرتبط با گفتمان غالب حاکمیت در زمینه آرمان های مذهبی-سیاسی انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری اجتماعی بر سر این اصول و آرمان ها و تبلور اندیشه و روحیه معنویت گرایی قرار گرفته است. در نتیجه گیری این تحقیق آمده است که تبلیغات محیطی اخلاقی با استفاده از عناصر ساختاری تشکیل دهنده متن، گفتمانی مبتنی بر ارزش های بومی و ملی درجهت تثبیت اسطوره های فرهنگی خلق می کنند.

کلید واژه: اسطوره های فرهنگی، تبلیغات محیطی اخلاقی، تحلیل بلاغت، نشانه شناسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.