بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدلی به منظور ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در ارتباطات اقناعی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۱۴

دعاوی اصول حرفه ای در برابر اصول اخلاقی در عمل اقناع پیشینه ای به اندازه کشمکش های میان سوفیست ها و ارسطو دارد. هر چند اصول حرفه ای و اخلاقی هر دو ناظر بر صحیح و ناصحیح (درست و غلط) هستند، اما منشا ارزشی متفاوتی دارند. اصول حرفه ای از منابع قراردادی و بیرونی از قبیل اصول کسب و کار تغذیه می شوند، در حالی که اصول اخلاقی به منویات درونی انسانی مراجعه می کند. اگر اقناع فرایندی تعریف شود که در آن اقناع کننده با توسل به تعقل و احساس در قالب مهارت های کلامی و غیرکلامی، ذهنیت اقناع شونده را غالبا جهت تغییر رفتار و وادار کردن او به عمل معینی، تحت تاثیر قرار می دهد ؛ آنگاه فهم این دعاوی (حرفه ای در برابر اخلاقی) برای تعیین اهداف و اولویت های عاملین اقناع، از جمله رسانه های ارتباط جمعی، موضوعی اجتناب ناپذیر است. تجارب مختلفی در زمینه ساختن و بکارگیری مدل های ارزیابی کیفیت اصول اخلاقی در اقناع وجود دارد. از جمله مدل های سنتی اخلاق همچون مدل اخلاق وظیفه گرا، مدل حجاب جهل و مدل نسبیت اخلاق و همچنین مدل TARES. این مدل ها کیفیت اصول حرفه ای و اخلاقی از جمله کیفیت صداقت پیامی که منتقل می شود، اصالت اقناع کننده، احترام به اقناع شونده، برابری و مسوولیت پذیری اجتماعی، را ارزیابی می کنند. نتایج این ارزیابی ها می تواند راهنمای توقف، تغییر یا ادامه رویه های اتخاذ شده توسط عاملین و نهادهای متولی ارتباطات عمومی باشد. مشکل مطرح در مقاله حاضر، ماهیت کمتر شناخته شده چنین مدل هایی در علوم رسانه و ارتباطات در کشور ایران است. با توجه به ماهیت وارداتی بودن چنین فنونی، شناخت دقیق عناصر و کارکردهای آن، مرور نظریه ها و دانش زیر کار، و تجارب مرتبط با کاربست آن؛ به منظور درک بهتر و مناسب سازی این مدل برای استفاده در شرایط خاص زمینه ای ارتباطات عمومی در کشور ایران ضروری است. از این رو دستاورد اصلی مقاله حاضر شناسایی و تبیین ماهیت و عناصر کارکردی این مدل ها، با تاکید ویژه بر مدل TARES، خواهد بود.

کلید واژه: ارتباطات اقناعی، اصول اخلاقی، اخلاق حرفه ای، اقناع، مدل TARES، ارتباطات عمومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.