سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازرگانی

تعداد صفحات :۲۶

نویسندگان در پژوهش پیش رو سعی بر آن دارند تا عکس العمل های عاطفی مشتریان به تقویت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات و تاثیر حاصل را بر ارزش های درک شده (عنصر کلیدی در محیط های خدماتی) و مقاصد رفتاری را بسنجند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک ملت استان سمنان در ایران بودند. نمونه آماری شامل ۴۶۷ پرسشنامه جمع آوری شده از طریق روش خوشه ای تصادفی بود. پایایی پرسشنامه با آلفای کرونباخ ۰.۹۴۱ محاسبه و با استفاده از روایی سازه و محتوا روایی پرسشنامه تایید شد. برای آزمون فرضیه ها، از همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد تاثیر تقویت نام تجاری نسبت به اعتبار در تبلیغات بر پاسخ های عاطفی بیشتر است. پاسخ های عاطفی القاشده تاثیر مثبتی بر ارزش های درک شده دارد. ارزش سودمندگرایی نیز تاثیر بیشتری از ارزش لذت گرایی بر مقاصد رفتاری مراجعان صنعت بانکداری دارد.

کلید واژه: ارزش های درک شده و مقاصد رفتاری، اعتبار برند، پاسخ های عاطفی، تقویت نام تجاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.