بررسی نگرش مخاطبان درباره استفاده از جذبه های مختلف در طراحی پیام های سلامت تلویزیون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش مخاطبان درباره استفاده از جذبه های مختلف در طراحی پیام های سلامت تلویزیون دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش مخاطبان درباره استفاده از جذبه های مختلف در طراحی پیام های سلامت تلویزیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش مخاطبان درباره استفاده از جذبه های مختلف در طراحی پیام های سلامت تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش مخاطبان درباره استفاده از جذبه های مختلف در طراحی پیام های سلامت تلویزیون :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات توسعه اجتماعی – فرهنگی

تعداد صفحات :۳۰

طراحی پیام های سلامت مقوله ای میان رشته ای است که از حوزه ارتباطات سلامت و مطالعه های نوین ارتباطات و آموزش بهداشت نشأت گرفته است. آن چه در این مقاله بدان پرداخته ایم، بررسی میزان تاثیر جذبه های مختلف استفاده شده در پیام های سلامت از دیدگاه و نگرش مخاطبان تلویزیون است. پرسش مهم مقاله این است که چگونه رسانه ای مانند تلویزیون از طریق ارائه پیام های سلامت محور، به تغییر رفتار در فرد منجر می شود؟ به این اعتبار، حوزه مربوط به تاثیر جذبه های مختلف استفاده شده در طراحی یک پیام، در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است.پیام های سلامت در این پژوهش به پیام هایی اطلاق می شوند که مستقیم یا غیرمستقیم به بحث سلامت فردی و اجتماعی مردم از جمله: سبک زندگی سالم، پیشگیری و یا درمان بیماری ها می پردازند. استفاده از جذبه ها هم شامل پیام هایی با جذبه های مثبت، جذبه های منفی یا ترس، جذبه های چندگانه و مسیرهای سه گانه کنترل ترس و کنترل خطر می شود.برای سنجش تاثیر این دسته از پیام ها بر مخاطبان، نمونه آماری با حجم ۶۰۰ نفر از میان شهروندان بالای ۱۵ سال تهرانی انتخاب شده است. روش این پژوهش پیمایش است. از مهم ترین یافته های پژوهش این است که پیام های سلامت تلویزیون برای تغییر رفتار در فرد کافی نیستند و ارتباطات میان فردی نقش مکمل را برای پیام های رسانه ای دارند.

کلید واژه: ارتباطات سلامت، پیام سلامت، جذبه های پیام، مسیرهای کنترل ترس و کنترل خطر، مدل فرآیند توسعه یافته موازی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.