تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: رضایت بیمار شاخصی برای ارزیابی خدمات است و سنجش کارآیی و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در بخش بهداشت و درمان از اولویت های مهم وزارت بهداشت است. به همین منظور این مطالعه، باهدف بررسی تاثیر استقرار سامانه نوبت دهی تلفنی بر رضایت مراجعین پلی کلینیک فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد انجام شد.روش بررسی: این مطالعه تحلیلی- مقطعی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد در سال۱۳۹۲ انجام شد. پرسشنامه رضایت سنجی استاندارد با بررسی۷۰۰ نفر از مراجعین این مرکز قبل و بعد از استقرار سامانه نوبت دهی تکمیل گردید. اطلاعات توسط شاخص های آماری توصیفی و استنباطی با نرم افزار SPSS نسخه ۱۶ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: میانگین امتیاز رضایت مراجعه کنندگان در سال ۱۳۹۱، معادل ۲۲.۵±۵.۷ و در سال ۱۳۹۲، ۲۳.۷±۶.۳ بود که تفاوت ۲ سال ازنظر آماری نشانگر ارتباط معنی دار پس از استقرار سیستم مکانیزه نوبت دهی بود (P=0.002). شاخص های سیستم نوبت دهی، نحوه دریافت نوبت، مکان انتظار، نظافت و تمیزی کلینیک، برخورد نگهبانی، برخورد نیروی پذیرش و منشی، برخورد پزشک، نحوه ویزیت پزشک، رعایت حریم شخصی و انتخاب کلینیک برای مراجعه بعدی در مجموع ۷۸% رضایت مندی بیماران را تبیین می کردند.نتیجه گیری: اصلاح فرایندهایی مثل نوبت دهی باعث افزایش رضایتمندی بیماران می گردد، لذا بررسی منظم و دوره ای میزان رضایتمندی بیماران و ارائه برنامه های عملیاتی برای رفع نارضایتی آنان می تواند منجر به ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی گردد.

کلید واژه: رضایت بیمار، خدمات سرپایی، کیفیت خدمات، تعیین نوبت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.