رضایتمندی کودکان قربانی مین از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایتمندی کودکان قربانی مین از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایتمندی کودکان قربانی مین از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایتمندی کودکان قربانی مین از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایتمندی کودکان قربانی مین از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشور

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه و هدف: هدف از این مطالعه بررسی رضایت جانبازان زیر ۱۸ سال قربانی مین، از انواع خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است.مواد و روش ها: در این مطالعه توصیفی، تمامی قربانیان مین زیر ۱۸ سال ایران، وارد مطالعه شدند. سطح رضایتمندی با استفاده از پرسش نامه خود ساخته، بر اساس هفت گروه از خدمات ارائه شده توسط بنیاد اندازه گیری شد که جمع امتیاز میان ۷ (کمترین رضایت) تا ۳۵ (بیشترین رضایت)، متفاوت بود؛ همچنین، با استفاده از دو پرسش باز به جزئیات مشکلات در خصوص استفاده از خدمات ارائه شده بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخته شد؛ درنهایت، اطلاعات با استفاده از نرم افزار SPSS 22، با آزمون آماری independent sample t-test و ANOVA محاسبه شدند.نتایج: تمامی ۷۸ نفر جانباز زیر ۱۸ سال کشور، شامل ۶۷ پسر (%۸۵.۹) و ۱۱ دختر (%۱۴.۱)، در این مطالعه شرکت کردند که میانگین سنی آنان در زمان مطالعه، برابر با ۱۶.۱±۱.۹ سال بود. میانگین جمع نمرات رضایتمندی، ۱۴.۹۲±۵.۴۶ محاسبه شد. ضریب آلفای کرونباخ a= 0.76، پایایی پرسش نامه را تایید کرد و روایی آن با نظرخواهی از افراد متخصص و استادان مرکز تحقیقات مهندسی و علوم پزشکی جانبازان به تایید رسید. بیشترین رضایت از خدمات بهداشتی- درمانی (%۱۸.۲) و کمترین رضایت از خدمات ورزشی (%۵.۱) بود. افزون بر، نیمی از جانبازان از اطلاع رسانی ضعیف بنیاد در خصوص نحوه ارائه خدمات، ناراضی بودند (%۵۷.۷). فراوان ترین مشکل در دریافت خدمات بهداشتی- درمانی، پرداخت هزینه (%۶۱.۵) و پس از آن، معطل شدن زیاد برای ملاقات پزشک و عدم اطمینان از حل مشکل در مراکز درمانی (۴۸.۷%) بود. «میزان رضایتمندی» با سن قربانیان در زمان حادثه (p= 0.02)، درصد جانبازی (p= 0.04)، ضایعه نخاعی (p= 0.04) و استان محل سکونت جانبازان (p= 0.006)، ارتباط معنادار داشت.نتیجه گیری: میزان رضایت از خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به قربانیان مین زیر ۱۸ سال و ساکن مناطق مرزی کشور، در سطح متوسط است. اگرچه بیشترین رضایتمندی از خدمات بهداشتی-درمانی است، اما مشکلات مختلف در دریافت این خدمات از آن حکایت دارند که هنوز، موانعی قابل توجه، به ویژه در زمینه دسترسی سریع و راحت به پزشک، برای این گروه از جانبازان وجود دارند.

کلید واژه: رضایتمندی، مین، خدمات بهداشتی- درمانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.