رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات فرهنگ – ارتباطات

تعداد صفحات :۲۵

معناهای فراغتی، ازجمله معناهای هویتی هستند که در اثر رشد روزافزون رسانه های ارتباطی، تغییراتی را تجربه کرده اند. درک معنایی تجربه های فراغت رسانه ای می تواند به سیاست گذاری های رسانه ای و فراغتی کمک کند. بررسی حاضر به تحلیل معنایی تجربه رسانه ای فراغت جوانان می پردازد. روش از نوع کیفی و ابزار جمع آوری داده ها، مصاحبه روایی بوده که طی آن با ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران بر اساس روش نمونه گیری هدفمند، مصاحبه شده است.یافته ها نشان می دهد که مناسبات قدرت رسانه ای و ایدئولوژی نهفته در آن که «متن تجارت محور» را رمزگذاری می کند، تجربه فراغت جوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. تجربه رسانه ای فراغت، سبب تضعیف ارتباطات واقعی شده و ارتباطات را به درون شبکه های سایبری انتقال می دهد. تجربه فراغت در چنین حالتی، بیشتر نوعی تجربه فردی است تا جمعی. رسانه های ارتباطی می توانند هم زمان ابزاری برای کنترل و مقاومت باشند.

کلید واژه: رسانه های ارتباطی، تجربه فراغت، مقاومت هویتی، روابط اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.