بررسی همراستایی استراتژی های سازمان با استراتژی های بازاریابی در شرکت های برتر صنایع غذایی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی همراستایی استراتژی های سازمان با استراتژی های بازاریابی در شرکت های برتر صنایع غذایی کشور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی همراستایی استراتژی های سازمان با استراتژی های بازاریابی در شرکت های برتر صنایع غذایی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی همراستایی استراتژی های سازمان با استراتژی های بازاریابی در شرکت های برتر صنایع غذایی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی همراستایی استراتژی های سازمان با استراتژی های بازاریابی در شرکت های برتر صنایع غذایی کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)

تعداد صفحات :۱۷

همسویی استراتژیک، به بکارگیری فناوری اطلاعات به شیوه ای شایسته و بهنگام و در توازن با استراتژی ها، اهداف و نیاز های کسب و کار اشاره دارد. تحقیقات انجام شده در زمینه همسویی استراتژیک، وجود ارتباط مثبت و موثر بین استراتژی های رقابتی، فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی را نشان می دهد و مدیرانی که در سازمانهایشان موفق به ایجاد همسویی استراتژی های سازمانی و بازاریابی شده اند، تاکید می کنند که ایجاد یکپارچگی برای بقا و موفقیت سازمانها ضروری به نظر می رسد.این پژوهش تاثیر همراستائی استراتژی های سازمانی را با استراتژی های بازاریابی که مطابق طبقه بندی مایلز و اسنو (سازمانهایی با استراتژی تدافعی، سازمانهایی با استراتژی تحلیلی و سازمانهایی با استراتژی پیش نگر) ارزیابی کرده است. بعد از طبقه بندی استراتژی های سازمانی پروفایلهای ایده آل سازمانی برای هر کدام از این استراتژیهای سازمانی ارائه گردید. جامعه آماری پژوهش حاضر شرکتهای برتر در زمینه صنایع غذائی کشور می باشد. در این تحقیق به لحاظ اینکه جامعه آماری از لحاظ مکانی دارای گستردگی زیادی بود، ۱۰ شرکت برتر در زمینه غذائی به عنوان جامعه آماری انتخاب کرده و ۶۰ پرسشنامه در میان آنها توزیع شد اطلاعات مورد نیاز هم از طریق اسناد و مدارک مربوط و هم از طریق پرسشنامه، بدست آمد. ابزار جمع آوری اطلاعات در بخش پیمایشی به منظور آزمون فرضیه های تنظیم شده این تحقیق، شامل دو پرسشنامه، اولی شامل ۱۸ سوال پرسشنامه سنجش ساختار سازمانی (تدافعی، تحلیلگر، تهاجمی) و دومین پرسشنامه سنجش بازاریابی پورتر با ۱۵ سوال طراحی گردید. برای قابلیت اعتماد سوالات ضریب آلفای کرونباخ ۰.۷۸۶ بدست آمد. برای سنجش عوامل موثر در رفتار اطلاع یابی، از آزمون پیرسون استفاده شد. سپس میزان همراستائی بین استراتژیهای سازمانی و استراتژیهای بازاریابی اندازه گیری شد. در نهایت در این پژوهش همبستگی میان همراستائی استراتژیهای سازمانی و استراتژیهای بازاریابی با عملکرد سازمانها مورد بررسی قرار گرفت.

کلید واژه: همراستائی، استراتژی سازمانی، استراتژی بازاریابی، شرکت های برتر صنایع غذایی کشور

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.