اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)
تعداد صفحات :۱۰
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: حل مساله، اضطراب ریاضی، سبک شناختی وابسته به زمینه
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.