بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۵

در سال های اخیر، محققان، مفهوم ارزش ویژه مشتری را به عنوان معیار کلی موفقیت در بازاریابی پیشنهاد کرده اند. صنعت لیزینگ نیز در این رابطه از این قاعده مستثنا نیست. مدل های مختلفی در زمینه ارزش ویژه مشتری وجود دارد که ارزش ویژه مطلوبیت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند سه محرک اصلی آن می باشند که هدف این پژوهش بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت های لیزینگ- مورد مطالعه: شرکت لیزینگ خودرو غدیر می باشد. روش این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی و از نظر نوع ارتباط همبستگی می باشد. ابزار پژوهش، پرسشنامه ای با ۵۲ سوال استفاده گردید که پایایی آن از طریق آزمون ضریب آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. روایی این ابزار نیز از طریق روش (CVR)، مورد بررسی و تایید قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مشتریان شرکت لیزینگ خودروی غدیر تشکیل می دهند. همچنین ۴۰۰ مشتری به عنوان نمونه آماری انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفتند. در این تحقیق به منظور آزمون فرضیات از نرم افزار (AMOS) استفاده گردید. نتایج این تحقیق نشان داد که از میان ۲۱ فرضیه مورد بررسی تنها ۲ فرضیه مورد پذیرش قرار نگرفتند که عبارتند از : ۱- ارزش ویژه رابطه با قصد خرید مشتریان رابطه معناداری دارد. ۲- ارزش ویژه مطلوبیت با قصد خرید مشتریان رابطه معناداری دارد. در بررسی وضعیت جنسیت افراد از بین افراد انتخاب شده برای بررسی ۱۳۰ نفر زن (۳۳.۸۵%) و ۲۵۴ نفر مرد (۶۶.۱۵%) هستند. در بخش سن افراد نیز مشخص گردید که ۴۰ درصد افراد در گروه سنی بین ۳۶ الی ۴۵ سال، ۲۸.۳۹ درصد در گروه سنی زیر ۲۵ سال، ۱۹.۷۹ درصد در گروه سنی بین ۲۶ الی ۳۵ سال، ۸.۳۳ درصد در گروه سنی بین ۴۶ الی ۵۵ سال و ۲.۶ درصد نیز در گروه سنی بالای ۵۶ سال قرار داشته اند. در بررسی تحصیلات نیز مشخص گردید که، ۵۷.۲۹ درصد افراد دارای مدرک کارشناسی، ۲۳.۴۴ درصد دارای مدرک فوق دیپلم، ۱۵.۳۶ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر، ۱.۳ درصد دارای مدرک دیپلم و ۲.۶ درصد دارای مدرک زیر دیپلم می باشند. از نظر شغلی نیز می توان بیان نمود که ۲۶.۳۰ درصد افراد پاسخی به این سوال نداده اند، همچنین، ۲۸.۶۵ درصد دارای شغل آزاد، ۲۳.۴۴ درصد دانشجو، ۱۰.۱۶ درصد کارگر، ۶.۲۵ درصد بیکار، ۵.۲۱ درصد کارمند بوده اند. در بحث درآمدی افراد، می توان بیان نمود که ۴۱.۱۵ درصد افراد دارای درآمدی بالاتر از ۷۵۰ هزارتومان می باشند. همچنین ۳۸.۵۴ درصد دارای درامد بین ۵۰۰ الی ۷۵۰، ۱۵.۱ درصد دارای درآمد بین ۲۵۰ الی ۵۰۰ و ۵.۲۱ درصد نیز دارای درآمد کمتر از ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

کلید واژه: ارزش ویژه مشتری، ارزش ویژه مطلوبیت، ارزش ویژه رابطه، ارزش ویژه برند، قصد خرید مشتریان، شرکت های لیزینگ، چارچوب ارزش ویژه مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.