رابطه رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرس مستقل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرس مستقل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرس مستقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرس مستقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرس مستقل :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)

تعداد صفحات :۲۱

هدف این پژوهش، بررسی رابطه رقابت بازار محصول با حق الزحمه حسابرسی مستقل صورت های مالی است. به همین منظور، داده های مالی ۷۲ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوی رگرسیونی داده های تابلویی با اثرات ثابت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج بدست آمده در حالت کلی نشان می دهد که رقابت بازار محصول بر حق الزحمه حسابرس مستقل تاثیر معناداری دارند. با توجه به نتیجه بدست آمده می توان بیان کرد که رقابت، باعث کاهش مشکلات نمایندگی بین مدیران و سهامداران می شود که این موضوع به نوبه خود باعث کاهش عدم تقارن اطلاعاتی و هزینه های کنترلی می شود. بنابراین، ریسک حسابرسی کاهش می یابد و در نتیجه حق الزحمه درخواستی حسابرس نیز کاهش خواهد یافت.

کلید واژه: رقابت بازار، حق الزحمه حسابرسی مستقل، هزینه های نمایندگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.