عنوان فارسی: اخلاق در بازاریابی: ارزش های اخلاقی مورد تاکید اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی (عنوان عربی: الأخلاق فی التسویق: القیم الأخلاقیه التی یرکز علیها الإسلام فی إداره الأعمال التسویقیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان فارسی: اخلاق در بازاریابی: ارزش های اخلاقی مورد تاکید اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی (عنوان عربی: الأخلاق فی التسویق: القیم الأخلاقیه التی یرکز علیها الإسلام فی إداره الأعمال التسویقیه) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان فارسی: اخلاق در بازاریابی: ارزش های اخلاقی مورد تاکید اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی (عنوان عربی: الأخلاق فی التسویق: القیم الأخلاقیه التی یرکز علیها الإسلام فی إداره الأعمال التسویقیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان فارسی: اخلاق در بازاریابی: ارزش های اخلاقی مورد تاکید اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی (عنوان عربی: الأخلاق فی التسویق: القیم الأخلاقیه التی یرکز علیها الإسلام فی إداره الأعمال التسویقیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان فارسی: اخلاق در بازاریابی: ارزش های اخلاقی مورد تاکید اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی (عنوان عربی: الأخلاق فی التسویق: القیم الأخلاقیه التی یرکز علیها الإسلام فی إداره الأعمال التسویقیه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش نامه اخلاق

تعداد صفحات :۲۲

چکیده فارسی:امروزه، گسترش بازارها، تنوع محصولات و افزایش تعداد شرکت های تولیدی، فضایی رقابتی را در بازار پدید آورده و درنتیجه شرکت ها ناچار به استفاده از راهبردهایی هستند که سودآوری و ماندگاری بیشتر آنها را در بازار به ارمغان آورد. در این میان، توجه بیش از اندازه به بقای شرکت و سودآوری آن، موجب انحراف توجه مدیران از یک اصل اساسی، یعنی اخلاق در مدیریت فعالیت های بازاریابی می گردد. اهمیت این امر به طور خاص در جوامع اسلامی بسیار چشمگیر است؛ بنابراین شناخت معیارهای اخلاقی اسلام در فعالیت های بازاریابی و عمل به آنها، راهکاری است که نه تنها در چنین جوامعی به دلیل جلب مشتریان بیشتر، سودآوری شرکت ها را افزایش می دهد، ماندگاری آنها را نیز در بازار رقم می زند. بر این اساس، در این پژوهش با هدف شناسایی ارزش های اخلاقی اسلام در مدیریت فعالیت های بازاریابی، با بررسی متون دست اول اسلام (قرآن و روایات)، مجموعه ای از ارزش های اخلاقی مورد تاکید این دین الهی، بررسی و ارائه شده اند.
چکیده عربی:أدی اتساع الاسواق، وتنوع المنتجات وتزاید عدد الشرکات الانتاجیه، فی الوقت الحاضر إلی ایجاد اجواء من التنافس، وهذ ما دفع بالشرکات إلی اتباع أسالیب تضمن حصولها علی الأرباح وبقائها فی السوق لمده أطول. وفی خضم ذلک ادی الاهتمام الفائق عن الحد بمدی بقاء الشرکات ودوامها وکثره أرباحها إلی صرف أذهان المدراء عن قاعده أساسیه وهی ضروره الالتزام بالأخلاق فی اداره العمل التسویقی. ویکتسب هذا الأمر أهمیه اکیر فی المجتمعات الإسلامیه علی وجه الخصوص. وعلی هذا الاساس تعتبر معرفه المعاییر الأخلاقیه التی وضعها الإسلام للعمل التسویقی، والعمل بها منهجا واسلوبا یضمن استقطاب المزید من العملاء والزبائن للشرکات ویزید أرباحها ویؤدی إلی دوام بقائها فی السوق، وهذا الواقع لا یقتصر علی مثل هذه المجتمعات فقد وانما یتعداها إلی غیرها أیضا. واستنادا إلی ذلک وبغیه التوصل إلی القیم الأخلاقیه فی حقل اداره العمل التسویقی، فقد تولی هذا البحث طرح وشرح مجموعه من القیم الأخلاقیه التی یزکز علیها الإسلام عن طریق التقصی والتحقیق فی النصوص الإسلامیه الأصیله وهی القرآن والأحادث الشریفه.

کلید واژه: کلیدواژه فارسی: اخلاق در بازاریابی، مدیریت اخلاقی بازار، ارزش های اسلامی در بازاریابی، تجارت اخلاق محور (کلیدواژه عربی: الأخلاق فی التسویق، الإداره الأخلاقیه للسوق، القیم الأخلاقیه فی التسویق، التجاره القائمه علی الأخلاق)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.