اولویت بندی راهبرد ها در تجارت الکترونیکی (در سایت های تخفیف اینترنتی در ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی راهبرد ها در تجارت الکترونیکی (در سایت های تخفیف اینترنتی در ایران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی راهبرد ها در تجارت الکترونیکی (در سایت های تخفیف اینترنتی در ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی راهبرد ها در تجارت الکترونیکی (در سایت های تخفیف اینترنتی در ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی راهبرد ها در تجارت الکترونیکی (در سایت های تخفیف اینترنتی در ایران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : راهبردهای بازرگانی

تعداد صفحات :۱۸

امروزه، کسب وکارهای الکترونیکی مانند، فروشگاه های الکترونیکی، سایت های تخفیف اینترنتی، به طور فزآینده ای رو به افزایش هستد. این کسب و کارها برای ارضای نیازها و خواسته های مشتریان خود و تدوین بهتر راهبرد های بازاریا بی خود نیازمند انتخاب راهبردها یی از بین راهبردهای تدوین شده در این حوزه هستند. این تحقیق اشاره به شش راهبرد اصلی در حوزه تجارت الکترونیکی دارد و در قالب چهار پرسشنامه که توسط محقق تهیه و تنظیم شده و در اختیار خبرگان سایت های تخفیف اینترنتی قرار گرفته است. آنگاه با روش های تصمیم گیری چند معیاره (MCDM)، یک بار با رویکرد غیرترکیبی TOPSIS و بار دیگر با رویکرد ترکیبی D-ANP,VIKOR به اولویت بندی راهبردها پرداخته و همچنین برای بررسی اینکه بین دو رویکرد غیرترکیبی TOPSIS و ترکیبی VIKOR تفاوت معنادار وجود دارد از آزمون فرض من-ویتنی استفاده شده است. نتیجه این اولویت بندی ها متفاوت بود و دلالت بر آن داشت که با تکنیک TOPSIS، راهبرد توسعه محصول بازار و با تکنیک D-ANP,VIKOR، راهبرد بازاریابی خرید الکترونیک، حائز رتبه اول شدند. اهمیت تحقیق در بکارگیری رویکرد ترکیبی D-ANP به جای ANP و DEMATEL است که توانست حجم بسیار بالایی از سوالات از خبرگان را کاهش دهد و از ماتریس روابط داخلی وزن ها به عنوان سوپر ماتریس ANPبرای وزن دهی استفاده شود. درنهایت مشخص شد که بین دو رویکرد غیرترکیبی TOPSIS و ترکیبی VIKOR تفاوت معنادار وجود دارد.

کلید واژه: تجارت الکترونیکی، فروشگاه های الکترونیکی، راهبرد، روش های تصمیم گیری چند معیاره

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.