مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : راهبردهای بازرگانی

تعداد صفحات :۲۱

هدف این تحقیق، مطالعه راهبرد های قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت های بازاریابی است. مرور ادبیات و تحقیقات درباره این پژوهش بر فقدان کار تحقیقی همه جانبه که در آن ارتباط میان راهبرد های قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی بررسی شده باشد، صحه می گذارد. بنابراین مقاله حاضر با روش توصیفی این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. برای دستیابی به اهداف پژوهش، داده هایی از ۱۰۸ شرکت در بخش تولیدی و خدمات در شهرک های صنعتی در تبریز و سنندج از طریق پرسشنامه جمع آوری گردید. بر پایه اطلاعات بدست آمده بیشترین روش قیمت گذاری استفاده شده در میان شرکت ها، روش تعیین قیمت بر مبنای نیازهای مشتریان می باشد. همچنین نتایج بدست آمده نشان داد که رابطه معنی داری بین راهبرد های قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی وجود دارد. در مدل ارزیابی شده در تحقیق مشاهده می گردد که راهبرد های رقابت- محور با ضریب ۰.۸۹ دارای بیشترین تاثیر در قابلت های بازاریابی است.

کلید واژه: قیمت گذاری، راهبرد قیمت گذاری، قابلیت های بازاریابی، شرکت های تولیدی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.